INAUTERIAK 2021

1. 2021/02/11 |

Zuk zapaltzeko zain dagoen alfonbra gorria patioan dago.

ANIMATU ZAITEZ!

IKUSI BIDEOAK:

Santa Ageda 2021

1. 2021/02/06 |

Maskarila jantzita bada ere, gogotik astindu ditugu makilak aurten ere santa eskean eta koplak behar den bezala abestu, barruan eta kanpoan.

Hemen sakatuz, bideoa ikusi dezakezue; eta irudien galerian hainbat argazki dituzue.

Rosa Huertas idazlearekin topaketa online

1. 2020/12/22 |
  2. Pilar Romero
Covid-19agatik hartutako neurriak direla eta, jarduera osagarriak eta eskolaz kanpokoak gutxiagotu egin dira aurten. Ezin dira jarduera bat egiteko (adibidez, idazle batekin elkarrizketa presentziala) maila bereko ikasle guztiak bildu.
Edelvives argitaletxeak topaketa online egiteko aukera eskeini digu eta praktikan jarri dugu.
Institutuko DBH1eko bost geletako ikasleak gaur Rosa Huertas idazlearekin solasean egon dira telematikoki, lehenengo ebaluazioan irakurritako "¿Qué sabes de Federico?" eleberriaz.
Topaketa oso ondo baloratu dute ikasleek, Gaztelaniako irakasleek, argitaletxeak, baita idazleak berak ere. Honegatik ildo horretatik jarraitzeko asmoa daukagu.

FÉLICITATIONS!

1. 2020/12/16 |
  2. Teresa Marqués

Frantseseko departamendutik zorionak eman nahi dizkiegu DELF (Diplôme d 'Études en Langue Française) probetara aurkeztu eta B1 eta B2 diplomak lortu dituzten ikasle guztiei.

Bigarren urtez jarraian, frantseseko hiru ikaslek osatutako talde bat "Institut Français" eko azterketetara joan da eta guztiek gainditu dute.

Iazko deialdian 9 ikasle aurkeztu ziren B1era, eta deialdi honetan, bi ikasle B1era eta ikasle bat B2ra.
Gure zorionik beroena lortu duzuen ikasleei, zuen ahaleginarekin eta dedikazioarekin lanak merezi duela erakusten baituzue. Diploma horrek, nazioartean ezaguna denak, etorkizun hurbilean lan-aukera berriak emango dizkizue, ziur.

Pentsa ezazue bereizketa hizkuntza bat gehiago hitz egitean datzala.

Ja Bilbao! lehiaketa

1. 2020/12/16 |
  2. Pilar Romero
DBH2-4ko June de Orbe eta Arane Malatsetxebarria ikasleak, DBH3-4ko Lorena Fernándezekin batera, ESKOLAKO UMORE GRAFIKOAREN 6. LEHIAKETAN finalistak suertatu dira. Lehiaketa Umorezko Literaturaren eta Artearen Nazioarteko Jaialdiak antolatzen du, xede honekin: umoreak kultura -eta hezkuntza- adierazpen moduan duen garrantzia gaztetxoei barneratzea eta pertsonen eskubide –eta aukera- berdintasuna azpimarratzea, aintzat hartu gabe jatorria, adina, sexua, gaitasuna, sexu-orientazioa edo erlijioa.
Irabazleen lanak eta finalistenak Erribera Merkatuko ERAKUSKETA-ESPAZIOAN egongo dira abenduaren 19tik 27ra arte.